Pierwsze moje doświadczenia związane z leczeniem były wyjątkowo pozytywne. Pan Doktor Łukasz kompletnie odmienił mój uśmiech. Jest również osobą o niezwykłym cieple i empatii, która służy wsparciem na każdym etapie leczenia.
Niestety, muszę wyrazić swoje rozczarowanie w kontekście reakcji w sytuacjach awaryjnych. Krótko po przeprowadzonym zabiegu u Doktora Iwanka, straciłam uzupełnienie brakującego zęba (górnej dwójki) po zaledwie trzech dniach. Zostałam poinformowana, że może ono być mniej trwałe niż ostatnio, starałam się bardzo ostrożnie traktować ten obszar i mimo to doszło do problemu.
W poniedziałek rano, próbując skontaktować się z kliniką telefonicznie, nie udało mi się nawiązać połączenia. W związku z tym, postanowiłam udać się osobiście na miejsce. Na recepcji zapytano mnie, czy miałam w tym dniu wcześniejszy telefoniczny kontakt z kliniką, na co odpowiedziałam negatywnie, informując, że próbowałam, ale nikt nie odbierał mojego telefonu.
Warto dodać, że nie jestem stałym mieszkańcem Gdańska, co oznacza, że nie zawsze mam możliwość łatwego dotarcia do kliniki. Przez to pozostaję bez górnej dwójki jeszcze przez dwa dni, co komplikuje sytuację. Jako osoba pracująca z ludźmi, jestem zmuszona do noszenia maseczki, co sprawia, że sytuacja ta jest wyjątkowo kłopotliwa i niekomfortowa.
Ogólnie rzecz biorąc, moje wrażenia związane z Państwa usługami są bardzo pozytywne. Jednakże mam nadzieję, że w przyszłości uda się poprawić czas reakcji w sytuacjach nagłych, co pozwoli na jeszcze bardziej satysfakcjonujące doświadczenia pacjentów.